Onsdags løb

Onsdags løb

Løbeskole for alle der kan løbe 2-4 km

I ugerne 13- 24 holder vi løbeskole. Løbeskolen er for alle der kan løbe 5 – 10 minutter. På løbeskolen får du grundtræning, skades-forebyggende træning og løbeteori, og du vil efter løbeskolen kunne fortsætte på vores grundhold.

Onsdagstræning er interval, teknik, grundform, fartleg og et smil.

Gang træning.
Grundhold
Standard hold
Udvidet hold

Gangtræning er god motion. Vi arbejder med forskellige gangformer. Intervalgang for bedre kondition og forebyggelse af type 2 diabetes. trappetræning og forskellige øvelser, som er med til at variere træningen. Holdets trænere udfordrer deltagerne, og tager hensyn til deltagerne.

Grundholdet er for alle der kan løbe 4- 6 km. Hvilket tempo du løber i, har ikke betydning. Vi holder pauser så pulsen når at komme ned. Men vi skal nok sørge for at den kommer op igen. Vi har plads til alle der har lyst til varieret træning.

“Samlet ud; Samlet hjem”

Standard holdet er for de lidt mere udholdende. 6-9 km. Der er pauser hvor pulsen kommer ned, men også få længere stræk. En af vores redskaber er at vi løber på tid fx 10 sek. ud og 10 sek. hjem. Så kan alle være med.

“Samlet ud; Samlet hjem”

Udvidet hold er for alle der kan løbe 8 km. Tempoet er lidt hurtigere end standard holdet. Vi holder ikke ret lange pauser, så vi holder pulsen på et rimelig niveau. Og vi får den også helt op. Vi arbejder meget med fart aktiviteter.

“Samlet ud; Samlet hjem”

Krav

  • Tøj til årstiden
  • Gode sko
  • Godt humør

Krav

  • Mængde
  • Vilje
  • Kondition

krav

  • Mængde
  • Vilje
  • Kondition

Krav

  • Mængde
  • Vilje
  • Kondition